Alla inlägg under juni 2013

Av kelsey - 29 juni 2013 02:06

Vi sitter och håller käft på varsitt håll. Detta är inte kärlek.
Det är något man önskar,
Men det finns inte.

Av kelsey - 27 juni 2013 21:29

Gått och fått en förkylning, fast inte ovanligt när Belinda ska firas.
Sen är inte min kropp som den ska, dumma den. Hoppas den blir bra.

Min bästa har flyttat tillbka från Stockholm, så spenderat gårdagen/natten med henne.
Blir så glad av att bara sitta och prata med henne och umgås.
Vi är så lika på många sätt.

Helgen spenderar jag i Göteborg, och på tisdag drar jag till Putte i parken.
Kommer inte vara så nårbar den närmsta veckan pga det.

Av kelsey - 25 juni 2013 20:30

Idag fyller min andra halva 23 år. Helt galet att vi snart känt varandra 4 år och hunnit med så mycket. Ska krama om och fira dig i helgen. Grattis på din dag!

Av kelsey - 24 juni 2013 22:11

Står och stampar på samma plats, vill bara skrika.
Jag kämpar för mitt mål att kunna flytta ner till Göteborg,
och de ska jag göra, det bara är så.
Där är jag mig själv, där får jag vara mig själv.
Inga fördomar, inga pikar och ingen känner mitt gamla jag.
De vet ingenting, de kände mig inte då, de känner mig nu, den jag är.
Jag är trött på fördomar, hur folk förväntar sig att jag ska vara.
Trött på pikar om min läggning och mitt utseende/stil.
Detta är jag och vill ni ändra på mig, så lycka till.
Vill du ha mig som jag är, så välkomnar jag dig i mitt liv.
Välkommen till mitt liv, jag heter Kelsey.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Försöker hitta min väg, skapa mig ett nytt liv samtidigt som jag rymmer från mitt gamla.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards